Kennismaking & inventarisatie

Zakelijk succes gaat hand in hand met een goede persoonlijke verstandhouding. In een open gesprek leren we elkaar beter kennen en bespreken we jouw kansen op online succes en de mogelijke knelpunten. Vragen die aan de orde komen, zijn bijvoorbeeld:

  • Krijg je de klanten die je wilt bereiken?
  • Hoe wil je je positioneren? En slaag je hierin?
  • Wil je actief meedenken over het online bereiken van je klanten, of geef je het liefst zoveel mogelijk uit handen?

Onderzoek & analyse

Tijd om dieper in te gaan op jouw situatie en uit te zoeken hoe we je jouw klanten via internet het beste gaan bereiken. Via een uitgebreide scan zoek ik uit op welke gebieden voor jou echt winst te halen is. De uitkomsten zet ik om naar haalbare doelen en concrete acties. Deze bundel ik in een actieplan. Waar ik naar kijk, is bijvoorbeeld:

  • Hoe presteer je in Google? En hoe goed is dat vergeleken met je concurrenten?
  • Is je website goed leesbaar op een mobiele telefoon of tablet?
  • Op welke manier meet je het succes van je website?

Actie!

Tijd om écht aan de slag te gaan! In deze fase breng ik je met elke actie een stap dichterbij je nieuwe klanten. Hoe dan? Door je positie sterker te maken op internet. Waar ik bijvoorbeeld voor zorg:

  • Een ‘Google-vriendelijke’ website
  • Sterke groei in online bedrijfsvermeldingen
  • Stijging in positieve reviews
  • Hogere rankings in Google
  • Meer bezoekers op je website

Hoef jij dan helemaal NIKS te doen? Jawel: de binnenkomende telefoontjes en contactformulieren van nieuwe klanten beantwoorden…

Erg fijn om met Martin samen te werken. Hij loopt niet weg voor een beetje uitdaging en is op sommige vlakken zelfs een voorbeeld voor me geweest.
Duguneh JuwaraManaging Director Dugu.nl
Scherpe ogen, scherpe pen, scherpe aanbevelingen, sterke verbeteringen.
Rutger van HijumEigenaar Inzicht, Idee, Verandering